Постійно зростаючі вимоги до якості підшипників, з одного боку, і технічний і моральний знос більшої частини обладнання вітчизняних підприємств підшипникової галузі призвели до необхідності заміни або корінної модернізації верстатного парку.
ПАТ "Харківський верстатобудівний завод" спільно з АТ "ХАРП" (8-й ДПЗ) у 2001 році розробили та реалізували програму модернізації шліфувального обладнання. За 3 роки було вирішено велику кількість конструктивних завдань, проведено дослідно-промислову експлуатацію, яка дозволила виробити оптимальні рішення.
Починаючи з 2004 року, ПАТ «Харківський верстатобудівний завод» готове пропонувати свої послуги всім підприємствам підшипникової промисловості.
ПАТ "Харківський верстатобудівний завод" у 2001 році розпочав комплексну модернізацію шліфувального обладнання для АТ "ХАРП" (8 ГПЗ), м. Харків. Основною метою робіт, що проводяться, стало приведення верстатів у відповідність до сучасних вимог шляхом значних змін у конструкції верстатів, встановлення сучасних систем ЧПУ тощо, що, у свою чергу, дозволило підвищити технологічну гнучкість, продуктивність верстатів, підвищити точнісні параметри оброблюваних деталей.
Спочатку були сформовані такі основні вимоги до модернізації:
Заводом була освоєна модернізація внутрішньошліфувальних автоматів SIW 3E та желобошліфувальних автоматів SIW 3B, а також спеціальних круглошліфувальних автоматів моделей AGL-50 та ЛЗ-190А, ЛЗ-214, логічним завершенням якої було формування технологічних модулів для обробки доріжок кочення AGL50, ЛЗ-190А, ЛЗ-214) кільця та отвори (SIW3B) внутрішнього кільця підшипника.
На верстатах SIW та AGL були встановлені двокоординатні системи ЧПУ, які здійснюють управління основними рухами через передачі “гвинт-гайка кочення”, електронні пристрої не шліфування “повітря”, сучасні прилади активного контролю та високошвидкісні, високоточні шпинделі.
У верстатах моделей ЛЗ-190 та ЛЗ-214 модернізація торкнулася шпинделя шліфувального кола, в якому використовуються гідродинамічні підшипники ковзання, та механізму подачі бабки виробу, в якому використано передачу гвинт-гайка кочення.
Головними підсумками проведеної модернізації стала можливість: